Lycee Francais

Bienvenue sur le site de lycee-français.com.

OVERVIEW

The domain lycee-francais.net currently has an average traffic ranking of zero (the lower the more users). We have traversed zero pages within the site lycee-francais.net and found one website linking to lycee-francais.net. There are two contacts and addresses for lycee-francais.net to help you contact them. The domain lycee-francais.net has been on the internet for nine hundred and eighty-four weeks, twelve days, nine hours, and thirty-three minutes.
Addresses
Aug 2005

LYCEE-FRANCAIS.NET TRAFFIC

The domain lycee-francais.net has seen a variation quantities of traffic for the whole of the year.
Traffic for lycee-francais.net

Traffic ranking (by month) for lycee-francais.net

Traffic ranking by day of the week for lycee-francais.net

LYCEE-FRANCAIS.NET HISTORY

The domain lycee-francais.net was created on August 19, 2005. It was updated on the date of July 23, 2013. It will go back on the market on August 19, 2014. It is now nine hundred and eighty-four weeks, twelve days, nine hours, and thirty-three minutes young.
August
UPDATED
July
EXPIRED
August

SPAN

LINKS TO WEBSITE

WHAT DOES LYCEE-FRANCAIS.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of lycee-francais.net Mobile Screenshot of lycee-francais.net Tablet Screenshot of lycee-francais.net

ACIA

Thierry Delville

4 RUE DES COMPAGNONS

METZ, 57070

FR

ACIA INFORMATIQUE

Thierry Delville

19 RUE DE SARRE

METZ, 57070

FR

LYCEE-FRANCAIS.NET SERVER

We detected that a single page on lycee-francais.net took seven hundred and eighty-two milliseconds to load. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so in conclusion I consider this site not secure.
91.121.56.50

a.dns.gandi.net
b.dns.gandi.net
c.dns.gandi.net

SERVER SOFTWARE

We discovered that this website is using the Apache server.

HTML TITLE

Lycee Francais

Bienvenue sur le site de lycee-français.com.

PARSED CONTENT

The domain lycee-francais.net has the following on the web site, "Bienvenue sur le site de lycee-français."

ANALYZE MORE WEBSITES

Lycée Professionnel Francis Jammes

Assistante sociale en faveur des élèves. Tarifs et règlement de restauration. Baccalauréat Professionnel commerce 3 ans. Baccalauréat professionnel Gestion Administration 3 ans. Troisième préparatoire aux formations professionnelles. Cette année, les 3ème prépapr.

Lycée professionnel Françoise dAubigné Maintenon 28 - Bac Pro commerce secrétariat comptabilité

Traitement en cours, merci de patienter. Vente - Commerce - Gestion Administration. De 10h à 13 h. Agrave; la Salle Maurice Leblond. Ouverture des portes à 19h. De 10 h à 13 h. De 10 h à 13 h.

Le blog de lycee-fresnel - Ce blog doit permettre à tous de suivre laction du lycée Fresnel pour conserver ses classes menacées de fermeture.

Un grand merci aux personnes qui se sont mobilisées, à celles qui ont témoigné leur soutien et qui ont soutenu les actions menées. Grâce en grande partie à cette mobilisation le rectorat est revenue sur sa décision et a réintégré la formation des STIdd. Compte rendu de la délégation de Fresnel au rectorat mardi 22 mars 2011.

Lycée Friant

Menus des services de restauration collective.

Lycée des métiers GALLIENI - Accueil

Le Lycée Professionnel Régional Galliéni. Lycée des métiers de la conduite, du transport et de la logistique, offre aux lycéens des formations. Des stages en entreprise de 4 à 16 semaines. Sont organisés avec plus de 2000 entreprises régionales.